تولید محتوا، به مشارکت در اهدای اطلاعات به هر رسانه ای و به ویژه رسانه‌های دیجیتال گفته می‌شود. اطلاعات اهدایی مذکور برای یک کاربر نهایی در زمینه‌های خاص است. محتوا چیزی است که باید از طریق یک مدیوم بعنوان گفتار، نوشتار یا هر یک از هنرهای گوناگون بیان شود» محتوا برای بیان خود، توزیع، بازاریابی و انتشار می‌باشد. فرم‌های معمول ایجاد محتوا شامل نگهداری و به روز رسانی وب سایت‌ها، وبلاگ نویسی، عکاسی، فیلمبرداری، تحلیل آنلاین، نگهداری حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و ویرایش و توزیع رسانه‌های دیجیتال استمرکز تحقیقات پیو، تولید محتوا را تولید متریال اهدایی مردم به جهان آنلاین» توصیف کرده‌است.

یکی از انواع تولید محتوا، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی همانند مدیریت اینستاگرام ، تلگرام و. می باشد که در عصری که کاربران زیادی در این شبکه ها عضویت دارند بسیار حایز اهمیت است.

سازندگان محتوا

  • سازمان‌های خبری
  • دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی
  • شرکت ها
  • هنرمندان و نویسندگان
  • دولت ها
  • کاربران عادی

منبع : ویکی پدیا

خرید رپورتاژ دائمی ارزان

کشف عملیات انتشار تروجان Astaroth توسط مایکروسافت

استخدام ادمین پیج اینستاگرام و مدیریت شبکه های اجتماعی

محتوا ,تولید ,شبکه ,ها ,اهدایی ,های ,شبکه های ,تلگرام و ,تولید محتوا ,در شبکه ,محتوا در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Laboum آساره seyed ali mohammad hosseini خرید و فروش 24 civil روژان ساربان زده فن و هواکش گیاهان دارویی و خواص آنها پروش و فروش تکنولوژی روز خلاصه کتاب حقوق مالکیت فکری میرحسینی